Ved køb foretaget via plejepakken.dk accepterer du de gældende vilkår af salgs- og leveringsbetingelser som gælder for de varer og abonnementsordninger, som er beskrevet i nedslående handelsbetingelser.
Generelle oplysninger:
Plejepakken
Baltorpvej 217, 3,3
2750
Ballerup
plejepakken@gmail.com
Alle beløb
er angivet i danske kroner og er inkl. moms. Vi hæver først beløbet når den
enkelte levering afsendes fra plejepakken.dk. Der kan aldrig trækkes et
større beløb end det, du har godkendt ved købet. Der kan forekomme tastefejl eller andet på hjemmesiden.
Du skal være fyldt 18 år for at handle eller oprette et abonnement. (Er du under skal du have tilladelse af dine forældre eller værge/skal vi have dine forældres samtykke.) Du skal bekræfte dette, når du melder dig ind ved dit første køb.
Du kan foretage køb uden abonnement tilmelding.
Abonnement
Ved køb af
abonnement angiver du som kunde, hvor ofte du ønsker din pakke leveret.
Herefter leveres pakkerne med det valgte interval, så de passer til dit behov.
Ved
indgåelse af abonnement accepterer du, at plejepakken.dk er berettiget til
at gennemføre transaktioner på dit betalingskort for det periode mæssige
abonnement indtil abonnementet opsiges.
Opsigelse
Du kan til enhver tid opsige dit abonnement eller sætte det på pause ved henvendelse til plejepakken@gmail.com.
Opsigelse af abonnementsaftalen skal ske senest 14 dag før levering af næste pakke, ellers vil opsigelsen først træde i kræft til næstkommende pakke, da vi pakker din næste pakke 14 dage før din levering.
Plejepakken.dk kan opsige abonnementet uden ydeligere varsel ved misligholdelse af betalingsforpligtelser, ved at sende en meddelelse til den e-mail adresse som du har angivet på din konto hos plejepakken.dk
Betaling og levering
Ved køb accepterer du, at vi kan opkræve periode mæssig betaling af dit abonnement fra dit kredit- eller betalingskort uden yderligere godkendelse, indtil du ændre din betaling via din konto på websitet eller ved at sende en mail til plejepakken@gmail.com
Vi hæver først beløbet når den enkelte abonnementslevering afsendes fra plejepakken.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet. Som kunde påhviler det dig at sikre, at kortet er gyldigt og ajourført. Får man nyt kort, skal du huske at opdatere kortoplysningerne på din konto hos plejepakken.dk
Skal du ændre, forny eller slette dit kredit- eller betalingskort kan du foretage ændringerne for din betaling via din konto på websitet eller ved at sende en mail til plejepakken@gmail.com
Ved betaling med kortet, indtaster du dit kortnummer, udløbsdato og kontrolcifre på det betalingskort der benyttes. Hermed giver du plejepakken.dk tilladelse til at gemme betalingskortoplysningerne via Quickpay(sikker online betaling med SSL kryptering) og accepterer, at der er tale om en tilbagevendende betaling. Ved en betalingstransaktion sender vi en kvittering til den e-mail adresse, som du har angivet på din konto hos plejepakken.dk
Der kan betales med VISA, MasterCard og Maestro
Der kan
evt. pålægges betalingsgebyr, afhængig af den valgte betalingsform.
Levering
Fragtprisen
er på min. 40 kr. afhængig af mængden af vare.
Ordre
bestilt hos plejepakken.dk leveres via DAO til din adresse (omdelt).
pakker afsendes normalt indenfor 1-7 arbejdsdage.
Der kan dog være længere leveringstid i forbindelse af ferie, helligdage og lignende. I tilfælde af, at DAO ikke
kan omdele til privatadressen grundet særlige omstændigheder vil den
blive omdelt til pakkeshop
Med DAO Hjemmelevering bliver pakken leveret direkte til modtagerens dør. DAO distribuerer pakken om natten og leverer den til modtageren i tidsrummet 02.30 til 08.00. Buddet lægger pakken i modtagerens postkasse eller hænger den i en pose på modtagerens hoveddør, såfremt det kan gøres sikkert og forsvarligt. Hvis ikke hjemmelevering er mulig, leveres pakken til nærmeste pakkeshop, og modtageren vil få en sms, hvori det fremgår tydeligt, hvor pakken kan hentes.
Du har mulighed for at vælge hvilken dato du senest ønsker din første pakke leveret, samt med hvilket interval pakkerne herefter skal leveres (ved køb af abonnement). Vi bestræber os på at din pakke bliver sendt indenfor 1-7 dage efter dit køb (evt. med og uden abonnement)
Vi bestræber os på, at du får leveret de enkelte pakker i postkassen. Dimensionen af vores emballage passer til en godkendt postkasse. Vi kan dog ikke med sikkerhed garantere, at kunden får pakken i postkassen i tilfælde af, at pakken er for stor eller at postkassen er fyldt eller at postkassen f.eks ikke er af standard størrelse.
Som udgangspunkt leverer vi ikke til udlandet, herunder Færøerne og Grønland. men send os en mail på plejepakken@gmail.com så finder vi en løsning, men det vil altid omfatte at du selv betaler for den ekstra fragtomkostning.
Der tages forbehold for leveringssvigt, trykfejl, prisændringer og udsolgte vare. Priser og forsendelsesomkostninger kan ændres til enhver tid. Varsling om prisændringer vil fremgå via den e-mail adresse du har oplyst på din konto hos plejepakken.dk eller i følgebrev i leveret pakke.
Fortrydelsesret
Som kunde
har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen
udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din første pakke. Du frasiger
dig fortrydelsesretten, hvis varen/varerne er taget i brug.
Fristen
indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du
vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til plejepakken@gmail.com
eller du kan benytte lovens standard fortrydelsesformular fortrydelsesformular, men det er ikke
obligatorisk.
Du kan
ikke fortryde købet ved at returnere varen eller at nægte modtagelse eller at
undlade afhentning af varen uden samtidig at give os besked.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder dit køb.
Returnering
Når du har
givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende
varen tilbage til os.
Du skal
selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der
opstår en skade under transporten.
Vi
anbefaler at du sender varen retur som pakket og gemmer forsendelses
kvitteringen, i tilfælde af at vi ikke modtager pakken.
Når vi
har modtaget varerne i ubrugt og ubeskadiget tilstand, vil du få pengene
tilbage på din konto. Vi gennemfører en sådan
tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige
transaktion
Varen sendes til:
Plejepakken
Baltorpvej 217, 3,3
2750 Ballerup
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte
til adressen og ingen personlig henvendelser.
Persondatapolitik
For at du kan indgå en online aftale med plejepakken.dk, må man lade sig registrere med følgende personlige oplysninger: Navn, Adresse, Telefonnummer og E-mail adresse. plejepakken.dk foretager registreringen af personoplysninger med det formål at kunne levere varer handlet i vores webshop til kunden.
Vi forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Vi vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Vi vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse.
Oplysning om klagemuligheder
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du sende en e-mail til plejepakken@gmail.com. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for
Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk
Ved
indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse plejepakken@gmail.com
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens
online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr